top of page

מדיניות משלוחים

תנאים כלליים

1. רכישת מוצר בחנות האתר היא תנאי מקדים לאספקתו על ידי הנהלת האתר.

 

אספקת המוצרים

1. החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה (ובתנאי שהוקלדה בעברית), תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה והגבייה.

2. החנות ו/או הספקים ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.

2.2 שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.

3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, ימים א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג וימי שבתון.

4. החנות תדאג לאספקת המוצרים בהתאם לאזורי החלוקה בלבד. ובהתאם לחוק הגנת הצרכן ולתיקון סעיף 2 (א) לחוק הגנת הצרכן.

5. החנות אינה מחויבת לספק באם בדף ההרשמה לא מולאו כל הפרטים הנדרשים במלואם (ובתנאי שהוקלדו בעברית). לרבות שם פרטי ושם משפחה של הנמען, שם ומספר הרחוב, מספר דירה, שם העיר (או שם ישוב, מושב, קיבוץ, כפר, מושב וכד'), דואר נע, ומיקוד.

אזורי חלוקה

1. אין החנות ו/או מי מטעמה מתחייבים לספק את המוצר/ים שנרכש/ו מחוץ לגבולות מדינת ישראל. למען הסר ספק, תחומי מדינת ישראל הוא כל שטח שחל בו "המשפט של מדינת ישראל" ושסופח לישראל בדרך זו או אחרת ובתנאי שעוגן בחוק הישראלי בתוקף סמכות כנסת ישראל.

2. החנות אינה מחויבת לספק בשטחים או אזורים שמוגדרים כשטח בתפיסה לוחמתית.

3. החנות אינה מחויבת לספק לכתובת המצויה תחת שם של רחוב זמני.

4. החנות אינה מחויבת לספק לכתובת שאינה או שעדיין אינה רשומה במשרד הפנים.

5. החנות אינה מחויבת לספק לכתובת שאינה מצוינת בשפה רשמית של מדינת ישראל.

6. החנות אינה מחויבת לספק לכתובת שאינה מצוינת במפות הרשמיות של מדינת ישראל.

7. ההגבלה באזורי החלוקה נובעת מהקושי שבאיתור הכתובות ו/או בסיכון ההגעה לכתובות ו/או חוסר כדאיות כלכלית להגיע לכתובות.

8. אין ההגבלה באזורי החלוקה נובעת מהפליה.

9. מוצר שנרכש בחנות ואינו עומד בתנאי 'אזורי חלוקה' כמצוין להלן, ולא נשלח לנמען- יזוכה הלקוח בכספי הרכישה ובהתאם לתנאי 'ביטול הזמנה'.

 

דמי משלוח

1. דמי המשלוח במשלוח מסוג "דואר רשום" כלולים כבר במחיר המוצר, אם ברצונו של הלקוח לשדרג את סוג המשלוח הוא יעשה זאת בעמוד "סל הקניות" שם ימצא מחיר ליד כל סוג משלוח, מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום. הנהלת החנות אינה מחויבת לשדרג את סוג המשלוח. במקרה של אי שדרוג במשלוח על ידי הנהלת האתר, לא יחויב הלקוח בחיוב נוסף עבור השדרוג.

2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון. החנות אינה מחויבת במכירה בתשלומים.

3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.

4. מוסכם כי במקרה של איסוף על ידי הלקוח, לא יגבו מהלקוח דמי משלוח נוספים מעבר לנקוב במחיר הסופי.

5. מוסכם כי במקרה של איסוף על ידי הלקוח, לא יקוזז חלק כלשהו מהנקוב במחיר הסופי.

שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המשלוח המוצע באתר לרבות מידע על לוחות זמנים, ניתן לפנות אל:

 

טלפון: 03-5068621

כתובת: סופרין גלובל, מושב ביתן אהרון.

דואר אלקטרוני: suffringlobal@gmail.com

או בטופס 'צור קשר'.

אזורי חלוקה
bottom of page